Дигитален маркетинг

Што е дигитален креатор и како да станете еден?

Создадено на: 04 Sep, 2025
Featured Image

Дигитален креатор е личност која осмислува, создава и споделува оригинална содржина специјално за дигитални платформи. Овие современи „архитекти на содржина“ се потпираат на технологијата за да изразат идеи, пренесат знаење, забавуваат публика и изградат заедници на интернет.

За разлика од традиционалните креатори на содржина кои работеле главно со печатени медиуми, телевизија или радио, дигиталните креатори создаваат искуства наменети за консумирање преку екрани – смартфони, таблети, компјутери или паметни телевизори.

Она што ги разликува дигиталните креатори од обичните корисници на социјалните мрежи е нивната конзистентност, квалитет и стратешки пристап.

Додека секој може повремено да објави фотографија од патување или ручек на Instagram, вистинските дигитални креатори имаат редовен распоред за објавување, одржуваат стандарди за квалитет и креираат содржина која едукативно, инспиративно или забавно влијае врз нивната публика.

Според последните истражувања, над 66% од дигиталните креатори се сметаат за хонорарни – создаваат содржина покрај другите професионални или лични обврски. Но, со правилна стратегија и верна публика, дигиталното креирање може да се развие во одржлива целосна кариера со повеќе извори на приходи. Во продолжение ќе зборуваме токму за тие можности и методи за монетизација.

Платформа што прави вистинска разлика

Управувам со сите профили на едно место – и штедам часови секоја недела!

- Глигор Петков / Фитнес Револуција

© 2025 Оваа платформа е дигитален производ на ПРОЦЕС ИН ДООЕЛ